ადამიანები, რიმლებიც 2023 წელს მილიონერთა სიაში მოხვდნენ

ადამიანები, რიმლებიც 2023 წელს მილიონერთა სიაში მოხვდნენ

წარმოგიდგენთ ადამიანებს, რომლებმაც 2023 წელს მილიონერის სტატუსი სხვადასხვა საქმიანობის წყალობით მიიღეს. ტოპ ხუთეული შემდეგნაირად გამოიყურება.

შრიამ კრიშნანი – ცნობილი ინვესტორი და პარტნიორია Andreessen Horowitz-ში, კრიშნანის სიმდიდრის ზრდა რამდენიმე ტექნიკურ სტარტაპში წარმატებული ინვესტიციების შედეგად იქნა მიღწეული. მისმა ნაბიჯებმა ისეთ გამოჩენილ კომპანიებში, როგორიცაა Twitter და სხვა ტექნიკური ფირმები, მნიშვნელოვნად შეუწყო ხელი მის ფინანსურ წარმატებას. კრიშნანი ძირითადად ცნობილია სოციალური მედიის პლატფორმების მიმართ თავისი სწორი შეხედულებებითა და ცოდნით, სწორედ ეს ცოდნა და გამოცდილება გამოიყენა სტრატეგიული ინვესტიციების განსახორციელებლად, რამაც დიდი მოგებაც მოუტანა.

ბენ ფრენსისი – ფიტნეს ტანსაცმლის ბრენდის, Gymshark-ის დამფუძნებელი პროფესიით ფინანსისტია, რომლის ხელმძღვანელობით, Gymshark ერთ-ერთი წამყვანი ბრენდი გახდა ფიტნეს ინდუსტრიაში, რომელიც ცნობილია თავისი მაღალი ხარისხის ტანსაცმლის მზარდი ონლაინ გაყიდვებით.

ნიკ მოლნარი – ნიკ მოლნარი არის Afterpay-ის თანადამფუძნებელი, ეს ავსტრალიური ფინანსური ტექნოლოგიების კომპანიაა, რომელიც “იყიდე ახლა, გადაიხადე მოგვიანებით” მომსახურებას გთავაზობთ. მოლნარის სიმდიდრე მკვეთრად მაშინ გაიზარდა, როდესაც Afterpay 29 მილიარდ დოლარად კომპანია Square-მა შეიძინა. (ახლანდელი Block, Inc.) ეს გარიგება იყო ერთ-ერთი უმსხვილესი შენაძენი და მნიშვნელოვნად გაზარდა Molnar-ის წმინდა ღირებულება. Afterpay-მ რევოლუცია მოახდინა გადახდის ინდუსტრიაში, იგი მომხმარებლებს ტრადიციული კრედიტის ალტერნატივას სთავაზობს, რომელიც განსაკუთრებული პოპულარობით ახალგაზრდა დემოგრაფიულ წრეებში სარგებლობს.

ედისონ რეი – ედისონ რეი არის სოციალური მედიის წარმომადგენელი/მსახიობი, რომელიც TikTok-ზე თავისი მრავალრიცხოვანი მიმდევრებით არის ცნობილი.

რეიმ დაინახა, რომ მას სიმდიდრის დაგროვება TikTok-ზე მისი მასიური პოპულარობის წყალობით შეეძლო, თუ ბრენდებთან, როგორიცაა American Eagle და Reebok, მომგებიან გარიგებებს დადებდა. მან ითამაშა Netflix-ის ფილმში “He’s All That” და გამოუშვა სადებიუტო სინგლი “Obsessed”. რეი გახდა ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი ფიგურა სოციალურ მედიაში, რომელიც იყენებს თავის პლატფორმას სხვადასხვა ბიზნეს წამოწყებისა და კოლაბორაციის შესაქმნელად.

მილი ვაისი – სილამაზისა და კანის მოვლის ბრენდის, Glossier-ს დამფუძნებელი და აღმასრულებელი დირექტორი. Glossier აგრძელებს ბაზარზე ყოფნისა და პროდუქციის ხაზის გაფართოებას. კომპანია 1 მილიარდ დოლარზე მეტადაა შეფასებული და ჰყავს ძლიერი მიმდევრები მისი უშუალო მომხმარებელზე მორგებული მოდელისა და საზოგადოების საჭიროებებზე გაკეთებული აქცენტის გამო. მან დაარღვია სილამაზის ტრადიციული ინდუსტრია მინიმალისტურ პროდუქტებზე ფოკუსირებით და სოციალური მედიის მოხერხებული გამოყენებით ლოიალური მომხმარებლების მოსაზიდად.

BPN